Stan strax med Pappa

Idag har jag varit på skolan, jag har varit lite sur och irriterad och less hela dagen typ. 
Jag ska ha mens och det brukar kunna bli så att jag inte är på så bra humör då. :p
Jag sprang och träffade Kristian en sväng på lunch rasten, för han var alldeles bredvid min skola typ, för han skulle ta bussen till Ljungaverk, mitt hjärtegull! <3

Nu tänker jag skryta lite jag fick tillbaka "Mina framtids drömmar" uppsatsen och där hade den nya svenska lärare vikarien också betygsatt mina framtids drömmar som MVG. :D
Tror ni att jag blev glad eller? Jaa då, jag fick även en kommentar där det stod: Mycket bra språk och många kloka tankar, jag blir imponerad med tanke på Din ålder! Du har verkligen tagit uppgiften på allvar! AnnC. Stolt, stolt stolt! :)

Jag tänkte ringa och prata med Kristian förut på två rasten när det var fika. Men då tryckte han upptaget och bestämde sig  för att vara sur och otrevlig, för det har han varit sedan dess och sedan dess har vi sms bråkat. Det känns riktigt SKIT just nu!!!!. :/
Men men, det blir nog snart bättre, hoppas jag!! :)

Efter två fikat gick jag till sal två, det är en omprovs sal. Men det var ingen annan än jag och min lärare Emma där, så det var riktigt härligt. Jag har suttit och kollat igenom förr förra årets Nationella prov i matte, och det gick faktiskt bra med dom flesta uppgifterna, så det är jag glad över! :)

När jag slutat skolan vid halv fyra så ringde jag till Pappa, han skulle nästan till stan med en blom utkörning, så då tänkte han passa på att fara till Härnösand tror jag, och sedan ska vi nog förhoppningsvis kanske in på IKEA och på en till affär som heter Gottgruvan, jag hoppas att vi hinner på Gottgruvan för jag vill verkligen dit! :) Jag hoppas att vi kan äta något mumsigt också, jag får se vad som händer.

Kram på er och ha en trevlig kväll, det ska jag försöka att ha!
En kommentar eller flera skulle inte sitta helt fel? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: