köttfärs paj med kall paprika

Jag åt en jätte mumsig köttfärs paj med kall paprika på som Mamma och jag gjort till middag, jag har suttit och nördat och läst olika bloggar hela kvällen. Det känns som att det inte finns mer att läsa ikväll, väntar på roliga uppdateringar från de bloggar jag följer. :p
Nu ska jag cykla bort till Pappa för jag tänkte sova där. Imorgon så blir det inge skola för min del, ska vara hemma och ta det lugnt bara. Det är brännbolls turnering på skolan och jag känner mig inge frestad att vara med, dels för att jag har lite feber till och från, har lite ont i halsen också har jag någon underlig värk i benet. Det gör ont i vissa lägen, typ som träningsvärk eller något sådant.
Jag ska nog vara hos Pappa och hjälpa till lite där imorgon, det ska Kristian också göra så det blir ju roligt! :)

Go´natt
Kadri

Vad har du gjort i dag då ??

PUBLICERAT DEN 2009-05-20 KLOCKAN 22:52:09
BLOGG: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: