Jag är med Agnez

TralalalaLA

Idag är det Måndag och jag har varit på skolan, fick reda på lite roliga saker.
Jag fick MVG på hemprovet i biologi om lungor som jag lämnat in för någon vecka sedan. Sedan så fick jag även MVG+ på Matte provet, det är jag riktigt stolt över. För jag fick 42/40 poäng :D Jag hade alla rätt på själva provet och sedan fick jag två plus poäng för att jag lämnat in två matte läxor.

Idag hade vi tjejgrupp, det var trevligt. Vi tjejer i klassen satt i ett hus nedanför skolan och pratade, vi har två vuxna som är med, den ena är kuraton och den andra är en tjej som arbetar inom kyrkan typ. :p Idag så fick vi äta frukt och godis, och sedan presenterade vi oss, jag tror att vi har det här för att vi tjejer i klassen ska få mer sammanhållning. Jag tyckte att det var roligt i alla fall och jag ser fram emot nästa gång, som jag tror är nästa Måndag

Jag har sytt klart mina mjukis byxor som jag gjort på slöjden, dom vart fina. Dom är svarta med rosa mudd, lägger nog upp någon bild på dom i framtiden. Fast jag är inte riktigt klar, för jag ska göra rosa handavtryck på rumpan, med hjälp av Kristians händer ;) haha

Agnez är här hos mig nu, vi är hos Mamma i Fränsta.
Strax ska vi äta pannkakor, som är Agnez favorit rätt! Sedan då ska vi gå till Pappa och inte göra något speciellt alls tror jag, fast vem vet vad som händer ;)

gammal lite halv flum bild på Agnez ;)


Agnez är världens bästa kompis, så det så! :D
jag vill aldrig att vi inte ska vara kompisar!

Go´kväll Grott människor :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: