Bil vrål

Jag for till Kristian igår, Onsdag.

Tog några söta bilder imorse.
På bilden här under är det Kristian och hans Pappas hund, Pajas.


Kristian var faktiskt vaken när jag skulle iväg, för ovanlighetens skull.
Han hade suttit uppe hela natten, stackaren kunde inte somna. Aja jag sov i alla fall som en stock jag, som vanligt ;) haha

Idag är det Torsdag, på idrotten hade vi Brännboll ute, det blåste. Men var grymt kul!
Laget jag var med i vann, de andra laget var skit oseriöst medans vi hejjade och hade kul. Vi är bäst, chalalalaLA! ;D
De andra laget är surt och otrevligt!
Jag har blivit riktigt irriterad idag, på en otrevlig typ i min klass, hon är en dryg människa som jag nog skulle vilja kasta en kyckling fot för om vi suttit på Sona tillsammans, det är nog bara människor som sett grymma Prison Break som fattar det, men ändå! ;)

De sista timmarna idag på skolan hade vi Musik. Och det var kul, jag (och min grupp) är skit duktigt och grym på att spela och sjunga Lille Katt, så det så! ;D

Efter skolan gick jag hem till Mamma för att hämta en Bil grej som kommit på Posten.
Här under är bild på den, det är ett USB minne.


Jag är såå stolt över att det är mitt! :D

Efter att jag hämtat USB minnet hemma hos Mamma, så tog jag bussen hem till Pappa.
När jag skulle åka bussen blev jag väldigt glad, för jag trodde att det var slut på pengar på mitt busskort eftersom att Kristian hade lånat det, så jag fyllde på det med en hundring, och när jag fick kvittot stod det att jag hade 150kr. :)

Här hemma har jag städat en massa, och det har blivit så grymt fint. Tog inte några före bilder på "vardags rummet" uppe, så tycker att det är onödigt att lägga upp efter bilder på det, när ni inte vet vilken grymt stor förändring det blev. Jag är i alla fall jätte nöjd, och när jag visade Pappa mitt hemliga projekt som jag hållit på med i några timmar, sa han något i stil med men gud vad fint du har gjort! :D

Jag har även gjort Pannkakor till middag, åt det med glass och sirap, det går inte att ta någon frestande bild på mina pannkakor, för dom blev riktigt underlig, Men gott var det! ;)

Jag har legat länge i ett fint badrum, i ett fint badkar, med ordning runt i kring. Och det var riktigt härligt. ;D

Nu ska jag ta och läsa lite av mina favorit bloggar, sedan ska jag borsta håret och tänderna, och sedan är det natten!

Kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: