Anorak

Jag har varit på praktiken idag och det var himla roligt, har suttit i ritnings arkivet hela dagen :D Har skrivit ut ritningar på Kristians mammas killes hus :p för jag hade ingen annan adress på ett hus i Sundsvall. På morgonen var det mackor till nio fikat eftersom att det är Fredag :) Mumsigt, med en massa olika pålägg och grönsaker. Fick en present av dom för att jag varit där, också sa Anders (stadsbyggnadskontorets byggavdelnings chef) att jag jätte gärna fick komma tillbaka om jag hade någon mer praktik framöver. Jag fick en handduk :) Vid tolv tiden efter att jag ätit lunchen, så gick jag på Riviera blommor och hämtade en jätte jätte fin blomma där, för mamma hade ringt dit och sagt att jag skulle komma och hämta en valfri krukväxt med kruka :) Blomman och ett kort gav jag till alla vid två fikat. Vid två fikat idag fick vi kakor eftersom att det är Fredag, himla trevligt :)

Anorak

Efter två fikat slutade jag och gick ner på stan, tänkte kolla om jag hitta någon Anorak, för när jag gick ut på lunchen märkte jag hur varmt det är med min dunjacka :p Var på tre sport och fritids affärer och kollade om dom hade någon sådan jacka, vilket dom inte hade. Men så gick jag på Stadium (affären som har siffror på golvet) och där fanns en, en svart som jag köpte! :D Jag är jätte glad för det, för jag har velat ha en sådan sedan jag såg att min kusin Lina hade en, hon hade en röd, för typ två år sedan :p Var även in på Lagerhaus och köpte en present till Agnez också var jag in på Krabat och köpte två gulliga födelsedagskort och ett av dem ska jag ge till Agnez :) För min fina vän fyller år på Söndag! :) Hipp hipp hurra på henne då. :p
Nu ska jag ta en dusch och sedan fixa mig lite inför kvällen, ska stanna kvar här i stan, också kommer Kristian hit med sex tåget från Fränsta så från sju kommer jag vara med honom <3

Trevlig kväll allesammans! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: