Tidsfördriv saker har jag köpt

Jag gick till praktiken, både igår morse och i morse. Jag är stolt, det är ju typ 2kilometer. :) Har haft roligt och trevligt idag också, mestadels i alla fall, förutom när jag satt med en dam och hon skulle förklara lite saker, men det vart bara så ointresant, och sedan en pinsam tystnad, Men det gick ju bra ändå. Jag har följt med ut och kollat på två fall också.

Mcflurry med daim smakTill lunch hade jag med mig det vi åt igår, köttfärssås och spagetti. Åt det, också köpte jag en macka och en liten gullig mjölk. Sedan hade jag nästan en hel timme på mig tills jag skulle göra något, så då gick jag ner på stan och träffade Agnez som var i Sundsvall med skolan för dom hade udda sporter.  Agnez skulle äta på mc donalds så då gick jag med dit och åt en mcflurry med daim smak, tycker hemskt mycket om den jag. Men det var daim knölar i min glass och det gjorde det hela lite mindre gott. Så jag gick fram till kassan bara för att berätta det när jag skulle gå, och då frågade tjejen i kassan om jag ville ha en ny glass, då sa jag näe, och då sa Agnez mä. Så då sa jag okej jag vill ha en ny. Så då fick jag det,
och den fick Agnez :)
Jag har börja skissa lite på ett dröm hus. :D

kub



Jag fick sluta vid tre tiden, och Lina sluta inte förrän åtta. Så då kom jag på att jag skulle gå upp till Emma och Robin, Tilde och Ludvig. :) Gick in på  affären KRABAT och köpte två fingerdockor till Ludvig. Också köpte jag två tidsfördriv saker till mig själv. :D en kub som var lite mindre än den på bilden, men hittade ingen som såg ut som den jag köpte. Min är med fyra på varje sida iställe för nio, om någon förstår vad jag menar. Jag kommer nog inte få tillbaka kuberna så att kuben ser ut som den gjorde från början. haha. Köpte även en sak som kallas orm, man kan vrida och så på den och det är trianglar, svårt att förklara.
Jag var även in på Hydro som ligger innan Emma och köpte klubbor till Tilde och mig. Lekte med Tilde ett tag och efter det gick jag mot Granlo. Gick fel efter gångvägen, och jag var verkligen riktigt jävla  (stolt igen över att jag faktiskt gått!!) Var in på Hemköp och köpte lite ingredienser. Jag har gjort korvstroganoff och ris. Min favorit rätt, för dem som inte vet det! ;D När jag skulle ta bort plasten på vitpepparen jag köpte åt Lina så tog jag tag i den med tänderna, (typ bet) för att jag skulle få bort den. BLÄ! Jag fick peppar i käften, Var inge kul. :p Jag har gjort i ordning taco chips med stark tacosåws och ost, tänkte att vi ska värma och äta det sen :D
stort leende!

Nu strax ska nog Lina och jag fara en sväng till Emma och Robin, Tilde och Ludvig och hälsa på! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: