Två stora leenden i mitt ansikte :) (inte samtidigt förstås) xD

Igår satt jag och kollade på hundar, också kom jag på att jag ville göra ett skolarbete och jämföra tre hundraser som jag tycker om. Tänkte skriva om "Labrador Retriever", "Golden Retriever" och "Nova Scotia Duck Tolling Retriever". Också sade jag det till min svensk lärare Sofia idag, och hon sa att jag isåfall säkert kunde få det betygsatt i biologi också, så då berättade jag det för min biologi lärare Laila också :) Och hon sa att om jag skrev något så kunde först och främst hon kolla på det och betygsätta det, sedan skulle svenska läraren kunna kolla på det och betygsätta det, och sedan skulle jag även kunna översätta det till engelska också skulle min engelska lärare också kunna kolla på det. :) Så då gick jag och pratade med min typ mentor Emma för och se om vi skulle ha något tema med eget abete som jag skulle kunna skriva det på. Men det sa hon att dom inte pratat om, men att jag var så flitig så det skulle jag säkert kunna skriva på eftermiddagarna och samlingar :D också sa Sofia tänk om fler var som du Maria :D haha. Tror ni jag känner mig lite duktig eller? xD Nej mycket!
Har haft engelska prov idag på skolan, och det gick nog okej bra. :) Innebandy klubban som jag skrev om igår som jag frågat min gympa lärare om han/skolan ville köpa, skulle dom köpa, för 250kr sa Hasse idag :D blev himla glad för det, för jag trodde att jag kanske skulle få en hundring och om jag hade tur kanske två :p Men gympaläraren sa att dom kostade 300 ny, så jag fick 250kr för den :D Den ser ju oanvänd ut, så kanske inte så konstigt :)

en gammaldags nyckel :)

Jag lägger ju typ aldrig nycklarna på bordet, och idag fick jag höra varför det sägs betyda otur att lägga dom på bordet :)
Min mentor Eppi berättade att han sett något program på tv, där någon historie vetare eller något sådant (minns inte något namn på honom) men han hade i alla fall sagt att förr så lade tjejer som sålde "vissa tjänster" nycklarna på bordet när dom satt på typ cafeér eller något sådant, så att dom som kanske ville köpa sådana tjänster, visste vilka man kunde köpa det av. Och sedan fanns det föräldrar som hade barn, som lade nycklarna på bordet. Som inte ville säga att det betydde att man var prostituerad om man gjorde det, så då sa föräldrarna att det betydde otur, det är därifrån det kommer typ, det har väll hängt med det där med otur :) Så nu har jag lärt mig och er något idag ;D
Mamma och Olle for upp till Gimofors förut, så Kristian och jag fick pengar till mat i helgen av mamma :) Så Kristian och jag var och hyrde film och köpte godis på shell förut. :) Också lyxade vi till det med middag på Bykrogen, det var okej gott det :D Påväg hem var vi in på ica och köpte bananer och choklad och mintchoklad att ta med på anglingen imorgon. :) Ska på angeltävling imorgon med Kristian, Pappa, tok Janne och Ted :D Hoppas på att det blir riktigt trevligt. :)

Ska typ strax sova jag, för ska ju upp himla
tidigt imorgon, så Godnatt.


AgneZ

Jag har oxå lärt mej nåt nytt nu :P Vad mysigt det lät med choklad och film! :D

PUBLICERAT DEN 2009-03-14 KLOCKAN 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: