Undra om det finns någon

Jag funderade på en sak förut, undra om det finns någon som är så tokig i erbjudanden som mig? Jag kollar typ alltid efter erbjudanden när man får saker på köpet, eller om man samlar streck koder och skickar in och får något, eller om man ska köpa många av något och man får något. Coca Cola exempelvis, om det står att man får ett glas när man köper två stycken, tycker jag det är självklart att man kan köpa det. För i min familj försvinner det Coca Cola "som smör i solsken". Jag menar vi kommer ändå köpa en massa dricker, längre fram så det spelar ju ingen roll om man köper de samtidigt, dom blir ju inte gamla direkt. :p Det är vad jag tycker i alla fall. Jag kan ju passa på och berätta att jag samlar på Coca Cola glas, jag har 28st i olika färger och vissa lite udda :)


Var på Ica förut också skulle man få en film om man köpte typ tre stycken Coca Cola eller något sådant och det fanns nio filmer. Jag sa till mamma att jag tycker vi kunde köpa Coca Cola lite då och då så att vi skulle få dom. När vi var vid drickorna stod den jätte trevliga ägaren där också frågade jag hur många dricker man skulle köpa, då sa han att jag kunde ta en av varje film om jag ville det :D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: