Praktik idag

Och det var trevligt :) Lärde mig en massa saker och fick veta en massa saker. Det är ju inte riktigt som jag trodde det skulle vara men det finns arkitekter där också som sitter och ritar och sånt, dom ska jag prata med imorgon ;D Det är flera olika avdelningar där jag är, så idag har jag pratat med både hon som var typ chef på landmäteri grejset också har jag pratat med han som typ bestämmer över busstrafiken också har jag fått lära mig en massa saker man måste tänka på när man bygger hus! :D Åt en kyckling sallad på lunchen, och ni skulle sett utsikten från Sundsvalls Kommun husets sjunde våning, där restaurangen låg. Hade inte med mig telefonen upp så det blev inget kort, men jag ska ta ett kort någon dag framöver. Jag har och kommer fortsätta att ha jätte roligt i veckan tror jag! :D
Igår när jag kom hit till stan gav jag Lina en blomma som mamma sa behöver mycket vatten, också vattnade Lina den med vatten från en petflaska, så då kom jag på att jag skulle köpa en vatten kanna åt henne, en skit frän svart i form av en snigel som jag sett på Lagerhaus, så köpte den idag åt henne. :D Köpte även två plastväskor på Lagerhaus en liten med muffins på och en stor med något svart vitt mönster :) Också köpte jag en plast låda som jag tänkt köpa från Lagerhaus ett tag, att ha mina strumpor i. Den är faktiskt fin. Nu kommer det att bli en låda över i min byrå! :D Fast den är säkert strax uppfylld. :p
Nu ska Lina och jag äta köttfärssås och spagetti :D Kanske skriver mer senare, kram på er.

Nå vrål :p


Ps. Missa inte "Ballar av stål" ikväll klockan 21.55 på kanal fem.
Jag tror att det kan vara skojjsigt . Ds.
Varför skriver man ds egentligen? :p
Bilden kom till när jag googlade på ballar av stål ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: