Pekingsoppa

Kristian kom hem till mig vid fyra och vi såg på filmen vi hyrt (som han valt) :p och den sög verkligen, vi orkade inte ens se klart den för vi fattade inte riktigt handlingen. For till staden vid sex. Jag var så sugen på Peking soppa, så jag bjöd Lina, (eller det var väll egentligen mamma, eftersom att det var hennes pengar) riktigt mumsigt var det i alla fall! ;) Vi har även varit till Min moster Fia och Berra för att hämta en nyckel jag kunde ha i veckan, också har vi hejjat på Agge och varit till min kusin Emma och hennes Robin :) Nu är vi hos Lina i alla fall, och jag behöver sova nu, annars kommer jag väll aldrig upp imorgon, och ska ju faktiskt in till stan, ska börja gå vid kvart över sju :p Så,

Godnatt!











en kommentar vore inte fel?! :)

becka

har in träffat karljäveln=D vart?

PUBLICERAT DEN 2009-03-16 KLOCKAN 15:30:42
Maria

nej, inte din Agge. Det är min kusin Linas kompis Agge :) hon heter Angelica egentligen :p haha

PUBLICERAT DEN 2009-03-16 KLOCKAN 18:03:32
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Anonym

jahaja=D

PUBLICERAT DEN 2009-03-16 KLOCKAN 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: