Ormen

Idag har jag varit på praktiken, trevligt trevligt. Vid fyra tiden gick jag ner på stan och var in en sväng på affären KRABAT för att jag tänkte byta mitt ena tidsfördriv, Ormen. Som jag köpte för bara någon dag sedan, fick en ny och öppnade den, men då visade det sig att båda var sådär lite underlig, och att man skulle ha den på att visst sätt för att det inte skulle se ut som att den var sönder. Skitointressant för er som kanske inte ens förstår vad det är jag menar, men jag ska ta ett kort på den och lägga in här på bloggen någon gång när jag hittat kabeln som jag behöver, för att kunna överföra bilder, men håll ut! :)
Sitter hos min moster Fia och Berra nu och har nyligt ätit kyckling, ris och currysås, Mums. Nu ska jag gå in till Lina, Fia och Berra i tv rummet och vara lite social tror jag, snart.
Just ja, Jag har ritat på mitt (dröm) hus idag på praktiken också, det börjar faktiskt likna något, fast det blev lite snurrigt idag när jag kom på att jag hade glömt rita dit toaletter, så då blev det lite ändringar. :)
Jag vill skaffa mig en hund snart, så är det bara. Jag kommer bli bättre och säkert gladare när jag skaffat den, mer ansvar kommer jag behöva ta och jag kommer säkerligen vara hemma oftare, men jag behöver inte skaffa en hund än inte, jag har ju hela livet på mig typ, och jag har ju faktiskt inte ens bestämt mig för vad jag vill ha för ras än. Men men. Jag längtar i alla fall. :)

Jag och Kristian <3
"Det kan inte vara en dans på rosor jämt!"


Jag är lite småsur på min pojke just nu, för han gör mig så besviken ibland, också har han inte hört av sig på hela dagen, och jag har inge mycket pengar på telefonen inte han heller för den delen, men ändå, han har varit med folk, vänner, så någon borde haft en telefon.. Men det passade inte höra av sig, så jag fick ringa med mina stackars ynka kronor på telefonen om jag ville prata med honom, vilket jag ville, hur sur jag än är vill jag ju det.. Ville ju prata med honom ändå, jag är besviken, för det känns som att han inte kan anstränga sig något för att höra av sig. Men det är ju egentligen inte riktigt att han inte hört av sig, som jag blivit besviken, utan för att han sket i praktiken sin idag, som är hos min mamma (eller typ pappa) och mamma tycker han ska ta eget ansvar och säger inte till honom, när han inte kommer typ. Det är det som känns så SKITIFITTIGT! Men jag älskar dig ändå Kristian, Alltid! <3
Jag ser ljust på framtiden, ska skriva en tankekarta senare "Framtidsdrömmer" (prao uppgift), Det finns inga måsten!

Kram på er, en kommentar vore inte helt fel?! :)
Bodil

Hejsan! Klart att du FÅR komma och hälsa på det vore ju roligt! Det är bara att komma det! Kramiz

PUBLICERAT DEN 2009-03-19 KLOCKAN 21:08:33
BLOGG: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: