Omdömen

Idag fick vi våra omdömen utdelade. Dom var ganska bra, lite besviken vart jag för att jag bara fick G i musik och bild. Ska prata med min musik lärare för jag tycker det nästan var lite orättvist bedömt att jag som faktiskt sköter mig får samma betyg som någon som inte varit på speciellt många lektioner och mest bara stör :p fast så kan det ju lätt bli, för läraren har inte haft speciellt många lektioner.
Men glad blev jag över min mentor Eppis kommentar som han skrivit på framsidan av omdömet, han skrev något i stil med han nästan ryser när han ser mina omdömen. Han hade också skrivit att han var väldigt stol över mig och att han hoppades att mina föräldrar är det också. Och att jag skulle fortsätta så, men det är en självklarhet för mig. :)

stort leende!


Jag är ganska stolt, fick VG i engelska, idrott, matte, fysik, kemi, so och teknik. Fick även VGplus i biologi och MVG i svenska :) Glad som en,.. som mig själv när jag är glad :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: