Nudlar och skolarbete

Igår lördag for vi till Ånge Kristian och jag. Vi tog med en blomma som vi gav till Jonas. Var hos Jonas hela kvällen, Tom var också där. Vid 20.30-21.30 hade vi ingen ström på, tv och dator urdragna, för miljön!! Det kändes bra :) Agnez, Feliziah och Henrik kom också dit och satt med oss i den värmeljus upplysta lägenheten :p haha.

Igår var jag inte så himla glad när jag kom hem, hade åkt med tåget som skulle gå från Ånge 21.52 men som var försenat och gick lite mer än en halv timme senare tror jag. Kristian for till stan och jag fick inte följa med, han skulle på krogen och verkade verkligen måsta fara dit. Men men. :p När jag vaknade imorse hade jag lite ont i huvudet.. Har varit klädd i morgon rock hela dagen, för jag tänker inte och orkar inte gå ut något. Jag har jag suttit vid mammas dator uppe och skrivit om Frälsningsarmén, det är ett skolarbete som ska vara klart tills på fredag. Har tagit en liten paus från skrivandet nu, kokar nudlar och läser lite bloggar. Har även suttit och kollat på en sida med ekologiska kläder, inte i min storlek, men roligt ändå :)
Det är ganska bra nu ändå, var skit sur, ledsen och arg igår. Men Kristian hade skickat ett sms när jag låg och sov, så nu känner jag mig mycket gladare. Har inte pratat med honom idag, jag tänker inte ringa, men allt är typ bra igen :)

Nu ska jag göra iordning nudlarna, klockan har ringt :)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: