Grattis och konkurs

Sov med Kristian hos hans kompis Mika natten till idag, naningen trött i huvudet var jag igår, jävligt tidigt. (Det borde nästan ha varit nå sömnmedel eller något sådan i mitt vin.)  By the river! ;)

Grattis

Grattis till min mammas kille Olle som fyller 47 år idag :) Ringde och sjöng förut, och ska ge han en present imorgon. :)

Idag har jag ätit pizza, varit på stan en sväng med Lina Månsson och hennes kompis Ellenor, eftersom att Kristian skulle göra något annat då och lämnade mig där. Vi gick på en underklädes butik, som gått i konkurs och hade jätte REA och jag köpte två par vita tunna strumpor som passar jätte bra att ha i balerina skor, också köpte jag tre par strumpbyxor som man behöver strumpebandshållare till, både svarta och vita, köpte även ett par vita stay ups för bara hundra arton kronor eller något sådant. :) Sedan gick vi vidare och var in en sväng på JC som också gått i konkurs.. :'( där hittade jag inget i min storlek eller något som jag ville ha (inte för att jag riktigt letade heller, utan var ju egentligen bara in där för att allt var så jävla billigt ) Jag blir ledsen jag, när så många bra affärer går i konkurs.. :/ Men men jag kan ju inte direkt hjälpa till genom att handla mer än jag redan gör, isåfall skulle nog min familj gå i personlig konkurs och det skulle ju inte gynna någon, så det får inte hända. :p Efter att vi varit på JC skulle Lina och hennes kompis Ellenor hem och laga mat, så då for jag till Johan, för där var Kristian, har haft ganska trevligt och druckit lite vitt och så :p Vid någon tid, när det passade Kristian for vi in till stan, för att gå på Kina restaurangen Ming Palace och äta. Jag åt som förrätt räkchips och sedan som varmrätt Peking soppa och sist men absolut inte minst åt jag friterad banan med glass till efterrätt :D
Kristian förstå att det inte är nå roligt, när du håller på, du får mig att känna mig så himla mycket sämre än alla andra, förstå någon gång att det inte är kul!!
Kristian ( förstörde min kväll och ) gjorde hela min kväll allmänt less genom att säga lite saker, bara för att jävlas, men men sån är han. Efter att jag smaskat i mig allt gott så skulle vi gå ner och ta en buss, men Kristian orkade inte det så han fick betala en taxi hem till hans mamma han. (Hans mamma är i Thailand så vi är ensamma.) Kvällen hade ju kunnat blivit jätte lyckad :) men det blev det inte, och nu ligger Kristian och sover, så får se vad jag hittar på, väntar på att Lina ska ringa också kommer jag väll bara sitta och sura tills jag somnar, eller något sånt. :)

Godnatt allesammans, mina ögonlock känns väldigt tunga nu.


Hjärtan

GRYM LÅT!
http://www.metacafe.com/watch/2277751/getty_hold_on_little_girl_gio_betty/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: