Staden, Kina, Bio och Angeltävling

Jag, Agnez, Kristian och Magnus var och åt på "Ming palace" (kina mat) igår och det var skit gott. Vi åt middag för fyra personer, först fick man soppa jag och Kristian ändrade och fick peking soppa istället för de som ingick. :P Sedan fick man fyra portioner olika rätter att dela på och ris till såklart. Det var kyckling med nötter, kött med purjolök och något mer, friterad kyckling och friterade räkor. Efterrätten ingick i priset, friterad banan med glass ;) Det var hur mumsigt som helst och vi var alla säkerligen mätta och belåtna när vi gick upp mot bion. :D

Vi skulle ju egentligen se "Marley och jag" som hade premiär igår, men då hade den fått så dålig kommentar i tidningen och Kristian ville inte se den, så det vart ingen komedi. Vi såg på "Män som hatar kvinnor" det var väll en okej bra film, men inget jag var sugen att se just då kanske. Men men, den var inte dålig i alla fall fast jag hade hellre sett en komedi. Fast de komedier som fanns var antingenn typ tjej filmer eller inte så lockande. Vi satt i biohuset och väntade över en timme tror jag på att någon film skulle börja. Vi hade ungefär världens sämsta platser i bio salongen, raden längst ner till vänster. Jag förstår inte varför dom har sådana göra-illa-nacken-platser men det har dom i alla fall. :p Trodde nästan Kristian skulle gå ut eller något för han satt så jävla dåligt, men det gjorde han inte, tur var väll det :)

Jag har kommit på en sak att Film suger på bio, inte riktigt kanske, men det är ju ingen bra kvalite okej om det är skit stor bild och det är gott med popcorn, men det är en massa streck i filmen hela tiden och det kan bli lite irriterande om man inte har något annat att tänka på :P HAHA. Det hade inte jag, men missuppfatta mig inte, filmen var bra.


Imorse hade jag ställt klockan på halv sju, låg och drog mig en halv timme och sedan klev jag upp och klädde på mig och fixade lite, Kristian och jag skulle nämligen följa med pappa på angeltävling i Edebosjön eller något sådant :) Det var ganska trevligt där, fast lite jobbigt för det var skit-jävla-jätte-kallt! :p Men vi överlevde, det var Pappa och Pc, Kristian och jag som for. Vi fick inga gäddor, men det gick ju bra ändå, vi vann heller inte på lottjävlarna som vi köpte, men det gick ju bra det också ändå.. Nu är vi hemma hos mig i Fränsta Kristian och jag. Han ligger och vilar.

Hoppas på en lyckad kväll i alla fall, :)
men det skulle ju lika gärna kunna bli...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: