Varit i Ånge

Så här fin blev planteringen i "båten" på kyrkogården i Ånge.
Pappa och min kusin Anna på bild. :)

Det var inte lite plantor som jag koppade av, Men har man valt att vara snäll och hjälpsam så har man :p Vi blev klar med planteringen vid halv tio tiden, så då blev det middag på shell, baguette korv och mos med lite räk sallad för min del :)

Nu ska jag surfa runt och vara en nörd, och det känns riktigt bra att jag för en gångs skull har mycket tid att göra det på, typ :p

Go´natt! :)
Maria :)

har lärt mig att komma in på din grej kul att läsa om dej det trodde du inte att jag skulle kunna,jag sökte på ditt namn på google/mamma

PUBLICERAT DEN 2009-06-12 KLOCKAN 16:48:07
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: