blahahadhdedm

Jag har nog rätt dåligt minne ibland, :p Fick kolla på mobilen och se bilder för att jag skulle komma på vad jag gjorde i Lördags :p Haha

Jag var i växthuset och hjälpte till där under dagen. Senare på kvällen åkte jag in till Fränsta och åt friterad banan med glass och sirap såklart, på bykrogen. :)


Sedan åkte jag till Ljunga för att vara med Kristian. :p Agnez ringde och var helt förtvivlad, hon höll på att börja gråta, hon har lite humörsvängningar nu min kompis, förstår ni, för hon håller på att sluta röka.. :p Jag kom på den smarta idén att hon kunde ta tåget vid tio från Ånge, så det gjorde hon. :) När jag var påväg att möta Agnez vid tågstationen ringde Pappa och frågade om jag kunde följa med till Haverö för att lossa blommor. Jag och Agnez följde med dit, en lång färd på typ någon timme. :p När vi sedan kom hemöver släppte vi av Agnez i Ånge och sedan hoppade jag av hos Kristian, sov hos han. :)

Agnez med sitt "snygga" paraply :p


Hon satt och fipplade med fingrarna så jag plåstrade ihop dom i vanligvis illaluktande fingrarna :p Med ett jätte häftig bilar och husvagnar plåster som jag hittat på Shell. :)


Igår Söndag var jag och Kristian i växthuset en sväng och åt jordgubbar.
Det var en massa jätte stora jordgubbar, jag tyckte inte att dom var lika god som vanligt, men men :p


Kristian och jag ska åka med sex tåget till hans Mamma i stan, och ge henne lite gurkor :)
Sedan ska vi äta på mc donalds för jag vill ha glas! :D

Hejsan svejsan!
PETRA AKA SHORTY

sv; hihi vad roligt =)! Måste bli lite bättre bara ;p hihi kram

PUBLICERAT DEN 2009-06-15 KLOCKAN 19:37:47
BLOGG: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: