Staden

Igår så var det ju ingen vanlig dag, för igår var det Kristians födelsedag. :) Vi var till stan och hade mysigt. Vi åt på Mcdonalds, plus menyer så att jag fick coca cola glas :D

Mc donalds hade skaffat nya peppar påsar ;)

Kristian hittade ett par fina skor och jag hittade en bikini, en strand klänning och ett par jeans shorts! :) Jag köpte ett fint ljus till Mamma på Lagerhaus som det stod "Du är lysande Mamma" på. :)

Vi for hem från stan vid fem. När vi kommit hem, åkte vi till Ljunga och bjöd Kristians Pappa på god tårtor! :D Sedan åkte vi till Fränsta jag gick hem och såg på tv, diskade(!!!),vek kläder och tvättade håret, Kristian gick upp till Anton. När jag blivit klar med allt så gick jag också upp till Anton, det var vid halv elva någon gång.

Kenny var också där hos Anton, han skulle hänga upp några ny tvättade kläder,
det var ett jävla arbete det :p HAHA, va jag skrattade ;)
  

Kristian och Jag kom hem till mig igen vid två.. :p

Idag har det inte hänt så mycket. Jag och Kristian ska åka med Mamma och Olle till stugan och vi ska ha det så trevligt i helgen, förhoppningsvis, jag lär ju bli lite sur över detta jävla alkohol drickandes men det går nog bra, nu när jag har Kristian med mig som kan lugna ner mig! :)

Hoppas att ni också får en
Trevlig Midsommar! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: