Igår var det Lördag

Jag och Kristian, Patrik och Anton åkte till Ånge med ett tåg som gick vid två tiden igår, det var partaj i Ånge och jag satte upp min snygga FEST skylt utanför Kenny. :)


Jag hade det roligt hos Kenny. Det kom riktigt mycket folk mot slutet. Runt halv nio så kom det fältare och någon till, med en bötes lapp, så då var det slut på det roliga. :p Jag åkte hem till Fränsta och sedan vid tio kom Kristian med tåget. Det vart en riktigt tidig kväll.
Vi åkte hem till Pappa hade det mysigt, sedan sov vi! <3

Idag har det inte hänt så mycket, vi  har sett lite på tv och sedan åkte Kristian till Ljunga. Jag var i växthuset och satte om min och Kristians dill också satte jag om mina gurkor :) 
Jag och Pappa åt Kyckling, ris och sötsur sås till middag, det var riktigt mumsigt, även fast att jag lämnat kycklingen inne lite länge :p

Jag gick in till Fränsta vid halv sju, Mamma och jag har spelat bingolotto, det var tråkigt för vi vann ingenting. :p Det var riktigt länge sedan jag spelade sist, dom har bytt "pratare" och allt ser annorlunda ut, lite tråkigt tycker jag. :p

Nu ska jag ta med Vigg och gå ut på en promenad. :)
Jag ute och går, det är inte varje dag, men det är ju lite tråkigt att mina klänningar krympt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: