Varit på Bio

Jag har varit i Sundsvall med min kusin Anna, Elisabet och Jimmy. Först gick vi på stan lite för Elisabet skulle köpa godis, jag hade redan köpt en godis påse hemma på Ica, men det blev en till för min del ändå. :p Vi var in på Indiska en sväng och jag hittade super fina knoppar i form av rosor, som jag tänkte sätta på garderobs dörrarna i Gimåfors.
Elisabet med den snygga och häftiga vinögda draken. ;)

Efter det gick vi och åt middag på Max och jag blev mätt, propp mätt!! :p
Vi for egentligen ner för att se på bio, vilket vi också gjorde, vi såg på Harry Potter och halvblodsprinsen, den var konstig tycker jag, den sluta inte riktigt som man vill kanske. Vi tyckte att det borde hänt mer, men men så kan det vara. :p

I bilen påväg hem lyssnade vi på min Gula gubben skiva och skrattade en massa, riktigt skoj, även fast jag har hört den flera gånger! ;D

Nu är jag hemma hos Mamma, är ensam hemma, eftersom att Mamma och Olle är i Gimåfors. Ska gå och lägga mig, kanske se någon film eller sova direkt, får se hur det blir.

Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: