Babbel

If tomorrow never comes, jag tänker så ibland, och då ibland får jag dåligt samvete, när jag får dåligt samvete är det jobbigt. Jag får dåligt samvete för att jag inte tar tillvara på tiden med mina nära och kära, men tiden räcker inte till, bara det här sommarlovet, det har sprungit iväg och vad finns det att minnas egentligen, inte så mycket som jag önska. Ibland är det så att jag inte riktigt vill umgås med mina nära och kära, men kanske ändå gör det, och då får jag verkligen dåligt samvete. Det är jobbigt att välja vem jag vill bo/vara hos.
Ibland tycker jag mer eller mindre om mina föräldrar, det bara är så.

Jag känner att jag inte orkar bo på två ställen längre, inte som det är nu i alla fall, det blir så jobbigt att hålla ordning och sånt.

Nu efter sommaren kommer jag vara hos Pappa mer och mer, jag kommer att ta dit soffan, bordet och byrån,.. huset där är större och bättre, det är flera rum och jag får sova ostörd och lugnt. Det är mycket som är bättre där förutom att det är konstigt med internet typ. :p Jag vill fortfarande bo här hos Mamma men det blir bara jobbigt, jag kan vara här också ibland, men jag tänker inte ha något iordningställt rum, det har jag i Gimåfors och hos Pappa, det blir för jobbigt annars tycker jag.

Detta får jag dåligt samvete över, att jag hellre vill bo hos Pappa, det är jobbigt. :/

Jag älskar min Mamma och min Pappa mycket, vem jag än bor och är hos, det hoppas jag att dom vet. <3 Och jag vet att dom oftast försöker få allt att bli så bra som möjligt för mig, (även fast dom har olika sätt att göra det på)

Kadri

Sv. Tycker att det är viktigt med miljö. Men jag skulle aldrig köpa e produkt om jag inte tycker om den bara för att den är ekologiskt.

Men som du säger. Finns det likadan då tar jag helre ekologiska.

PUBLICERAT DEN 2009-07-15 KLOCKAN 08:53:22
BLOGG: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: