Helgen i Gimåfors, utan bilder..

Jag har varit i Gimåfors och haft det mysigt i helgen. Med sol bad och tv spel! :D Jag har nördat Super Mario Bros 3 som bara den och det är så kul. :)

På Fredagen var min Moster Fia och hennes man Berra hos oss, vi hade det ganska trevligt, när jag spelade tv spel skulle Fia testa och ja,.. det märktes att hon inte spelat på något år. HAHA! När hon skulle gå till första banan så såg hon tydligen inte vart hennes gubbe stod utan trodde att det var "hästen" som hon sa, som var längre ned. Det var i alla fall asroligt för stunden och jag kommer nog skratta gott åt det fler gånger. ;)

På Lördag morgon när jag klev upp var det riktigt mysigt, lagomt varmt och allt kändes bara allmänt härligt, så tog jag mig ett morgon dopp också, och då kändes det som att det inte kunde bli bättre. :)

I Lördags mitt på dagen så kom en granne med en traktor och grävde upp en massa gräs eller vad det nu heter som växer vi vattnet. Mamma och Olle har planerat för en sand strand, det blir väll någon gång framöver just nu ser det lite konstigt ut. :p Nu har jag tydligen slarvat bort kabeln till datorn, så det blir inge bild på det. :p

Igår, Söndag cyklade Mamma och Jag till Sandnäset, vi åt goda skagen toast mackor och fikade lite kakor, mysigt värre :)
Jag spelade massa tv spel igår eftersom att inte vädret var på topp. Jag ville så gärna att Mamma också skulle spela, vilket hon till slut försökte sig på, men då ville jag det inte längre, hon förstod ingenting, och det vart så jobbigt. :p Haha.

Nu är det Måndag, det är tråkigt väder. Jag hade tänkt fara och hälsa på Bodil men jag får inte fram något sms så vi får se hur det blir med det, annars kanske jag går ner på rummet, det behöver verkligen städas, det är så hemskt där nu!. :/

Inte får jag tag i pojken heller, han har ju telefonen i Ånge sedan någon vecka tillbaka och jag blir så jävla less!

Vi får se vad jag hittar på, hoppas att dagen blir lite trevlig i alla fall, jag har ju kladdkaka här hemma som Mamma bakat, och den är ju god med grädde till, har ätit det flera gånger i helgen och det är super gott, så lite bra borde dagen bli i alla fall. :p

Hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: