Gimåfors i bilder

Jag har varit i huset i Gimåfors en massa dagar, det är därför jag inte skrivit på ett tag, det är så tråkigt. Jag vill skriva hela tiden, men det går inte så bra när jag inte har nå internet där.

Vi har haft min älskade hammock på bryggan så jag har legat i den och solat. :)

Mamma gjorde mumsiga räkmackor åt oss, en av dom dagarna då det var soligt och vi satt i solen och sola :)

Vi har pumpat upp min vatten studsmatta och jag har solat lite på den. :)


Jag, Mamma och Olle var ut en tur med kanoten, det var roligt, tills vi kom till bryggan då min (flodhäst) Mamma bestämde sig för att hoppa i, utan förvarning, så kanoten tippade och blev full med vatten. Det är grunt där, men jag vart ändå väldigt inte glad! Mamma sa under hela tiden då hon och Olle tömde kanoten på vatten "men jag trodde inte att den skulle välta", "det trodde jag inte", jag tror det är detta man kallar göra först och tänka sen, något man inte ska hålla på med! :p

Vi var ut med båten och fiskade och stannade en liten sväng för att prata med min moster Fia och Berra. :)

Jag fick den största och den näst minsta, Mamma fick den tredje från båda hållen, vi fick den näst största av Berra och den minsta har vi fått i mjärden. :)

Mamma har gjort något på våran gräsmatta i Gimåfors, det föll mig inte riktigt i smaken, men gillar hon det så får det väll va så. :p

Jag har fått en massa myggbett, det är 7st på bild som man ser om man verkligen anstränger sig. :p Haha. Det kliar jätte mycket ibland.


Skriver mera senare om dagen. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: