Jag är i stugan

Jag har varit med om mycket som jag inte skrivit om eftersom att jag har varit så mycket i stugan ;)
Förra Måndagen fyllde min kusin Anna 36 år, då var jag och Kristian hos henne på kalas, allt som det bjöds på var super gott, det var någon jordgubbs sörja drink när vi kom, sedan fick vi baguettbitar med räkröra, sedan var det grillat och tillsist en super smarrig maräng tårta. När vi kom hem kändes det som att jag skulle spricka, lyckligtvis gjorde jag inte det. :)
Min kusin Anna :)


Förra Tisdagen städade jag rummet hemma hos Mamma och det känns jätte härligt att det är dammsuget där nu, det blir som en tyngt när det inte är det (kalla mig knäpp, men sån är jag). ;) Senare åkte jag och Kristian upp till stugan, vi har haft jätte mysigt, vi har både varit i Fia och Berras stuga och i huset i Gimåfors. Helt underbart om ni frågar mig, oftast i alla fall. Visst har vi väll kunna bli lite less på varandra när vi varit upp i varandra nästan hela tiden, men det har mest varit bra i alla fall! :D

Innan vi for upp till stugan förra Tisdagen så var det en kund hos Mamma, som glömde dra i handbromsen, så bilen rullade iväg nerför en liten liten backe över en parkering, genom ett räcke och poff in i en parkerad bil, lite komiskt! men ändå tråkigt för ägaren.. :p


Kristian och jag har ätit jätte mumsiga räk mackor, med egenodlad (av Mamma) sallad och dill, jag kom på att jag skulle ta kort på mackan, sedan när jag ätit lite av mackan påminner Kristian mig om att jag glömt gurkan, så det blev ett nytt snyggt kort ;)


Vi har märkt att man inte kan få mer än 99 liv på Super Mario Bros 3 på vårat gamla spel. :p


Vi hittade mina gamla teknik prylar och Kristian och mitt Game Boy Advance SP har blivit riktigt bra vänner, lyckligtvis har jag ju Super Mario till det också :)


Mamma, min moster Fia, och Mammas kusin Monica bakade tunnbröd, det är en tradition att dom bakar massa tunnbröd i en hel dag och sedan fryser in så det räcker till nästa år, typ :) Det var i alla fall super gott som vanligt.

Emma bar Ludvig i bärstolen när vi skulle gå bort till Torpstugan för att smaka nybakt tunnbröd. Hon är så snygg min kusin ;p Hehe

Vi har bara varit med Fia, Berra, Emma, Tilde och Ludvig också har vi bara varit med Mamma och Olle. :)

Emma ville så gärna se mig i blöja, så visst ;) HAHA

Jag tvinga Kristian att ta på den också. :p HAHA <3


En nyklippt super gullig Ludvig som käkar. :)


Jag och Kristian åkte till huset i Gimåfors, vi hade tidigare varit i Fia och Berras stuga.
Tilde följde med oss hem så Mamma hade något kul att göra. ;) Hehe.
Mamma skjutsade runt på Tilde i dockvagnen.


Kristian och jag har haft det super mysigt, vi cyklade bort till vindskyddet som är på bron i Gimåfors, också drack vi lite vin och hade det mysigt, så jävla underbart! :)


Mamma och Jag for ut och cykla då hittade vi smultron :)


Jag är i Fia och Berras stuga i Leringen, min kusin Lina är också här. :) Kristian är hemma i ljunga han. Förut idag kom Mamma och Olle hit, vi har spelat kubb och haft det trevligt. Lina och Jag var ut på en liten biltur och letade älgar förut, tyvärr såg vi inga men det var skoj ändå. :) Vi har ätit en mumsig kyckling låda med ris och senare blir det jordgubbar. :D

Jag har fått lite huvudvärk, hoppas den försvinner snart annars finns det nog risk för att det blir en tidig kväll. Jag är så himla glad för att jag kan använda internet här, det är lite av ett beroende tror jag. ;p Ska nog sitta och läsa en massa hela kvällen förhoppningsvis, om det inte börjar tråk åska. :p

Go´kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: