Min lilla stuga, kristian i skjorta och snygg Lina

I Måndags så var jag i


Jag fixade till lite i min lilla stuga, satte upp en välkommen skylt på dörren


Också tog jag och Mamma ut min säng från huset och satte in den i stugan.
Sedan så satte jag lite småkrafs i fönstren. Mamma var snäll och sopade och skurade golvet, sedan lade hon på en matta. :D


I Tisdags så åkte jag med Kristian till stan och var med Feliziah, Henrik, Patrik och Johanna. Jag och Feliziah tittade i lite butiker, jag hittade ett jätte fint gardin tyg som jag köpte som jag ska ha i min lilla stuga, det var med segelbåtar, fyrar och liknande. :) Jag köpte lite kläder på rea åt min älskling. :p Köpte en t-shirt med ett tryck med en rolig figur och en t-shirt med ett tryck där det stod "don´t make me angry" också var det hulken på. Jag tyckte att den passade med tanke på helgens bravader.. Ingen rolig historia.

Jag tycker att Min Älskling är stilig i skjorta ;D


Efter att jag strosat runt med mina vänner ett tag åkte jag och var med min kusin Lina :)
Vi åkte upp på norra berget och satt där. Min kusin Lina som ser normal ut ;)


Min omtyckta, snygga kusin Lina <3 Haha


När jag gick med Feliziah och Henrik så var jag in på en teknik affär, där hittade jag en liten massage grej för huvudet, tror att den heter Orgasmatron mini eller något liknande,
helt underbar!! :)


Jag testade den på Lina, hon tyckte också om den, snyggingen. :)


Jag och Lina åt mat från Mcdonalds, vi beställde i driven och jag fick två CocaCola glas fast att vi bara beställde en plus meny, jag blev överlycklig. :D Vi var tvungen att vänta på Chili Cheese:n så vi for och ställde oss på en parkering. När vi fått våran mat och tänker fara därifrån så starta inte bilen, den lät inte alls. :p Så min andra kusin Emmas Kille, Robin fick komma och hjälpa oss, han knackade lite på någon grej under huven och sedan funka bilen. ;D Skoj. När vi kommit hem till Lina så somnade jag på soffan, det var inte meningen att det skulle bli en sovar kväll, men så vart det. :p

Igår Onsdag så var jag med Kristian ett litet tag sedan åkte vi in till Centralstationen i Sundsvall och jag tog ett tåg hemöver.
När jag satt på tåget mot Ånge så ringde Emma och frågade om jag hade lust att vara barnvakt på kvällen, jo visst sa jag. Åkte till Ånge och hjälpte Pappa att sätta ner några buskar. Sedan åt vi sallad på det nyöppnade cafét i Ånge. Efter att vi ätit åkte vi hem. Jag tog tåget vid sex till stan. Hade en bra kväll igår. Fast det var lite tråkigt utan dator när barnen sov, Emmas dator stod och försökte starta hela kvällen igår, men det gick inte så bra. :p

Idag så har jag varit med Kristian. Vid halv fem åkte jag tåg hem till Fränsta. Hade tänkt klippa gräset hemma hos pappa, men jag hann inte så långt, gräsklipparen gick sönder, mojängen som man vrider på för att starta, bara lossnade. Så jag gick till vår kära granne, och han skulle fixa den där grejen. :) Jag har sett på tv och mått allmänt tråkigt, tror det är mensen som gör mig så less. :p

Jag cyklade hem hit till Mamma förut, men så kom jag på att jag inte hade någon nyckel med mig, och Mamma och Olle är i Gimåfors, så jag klättrade upp på balkongen, (stegen var lång, vi bor i ett trevåningshus och balkongen är längst upp) det var läskigt, men jag överlevde och fatta vilken lättnad det var när jag var över staketet! :)

Nu ska jag sitta här och nörda vid datorn, sedan cykla bort till Pappa, tänkte sova där så att jag klipper gräset imorgon bitti, har skjutit på det i flera dagar nu. Pappa har nämligen massa gräsklippare så inte kommer jag undan bara för att en gått sönder. :p Men det gör inget, jag får gärna lite motion och kanske blir lite brun, plus att jag är snäll mot Pappa. Gräset är grymt långt hemma hos Pappa nu, nästan så att jag mår lite dåligt över det..

Aja Go´natt gott folk!
Lina

Haha, så jävla ful. du bara var tvungen att slänga upp dom här även :P Tokfia. Hoppas vi ses något till veckan. <3

PUBLICERAT DEN 2009-07-09 KLOCKAN 16:44:44
BLOGG: http://liinabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: