Sundsvall

Sist jag skrev så var jag inte på nå bra humör, men det ändrades snabbt, och det blev inge tråkstädning. :) Pappa kom hit också fråga jag han vad han skulle göra och ingen av oss skulle göra nå speciellt, så då for vi till Sundsvall. Vi var in på Ikea så köpte jag ett dra på lakan, en fin förvarings låda och en förvarings grej som man har på väggen som jag tänkt ha hos Pappa. :) Sedan var vi in på Willys och handlade mat o sånt. :p

När vi kom hem från Sundsvall så åt vi Jordgubbar från mitt lilla jordgubbs land, med blåbär, mjölk, grädde och socker, det var super gott. :)

Nu ska jag nörda och titta runt lite här sedan ska jag städa lägenheten.

Hejdå :)

Heiiidii =D

Vad kul för dig då ;D kunde väll lika bra komma och hämtat mig häär xD Puss

PUBLICERAT DEN 2009-07-23 KLOCKAN 14:39:17
BLOGG: http://loveforever.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: