Sov dag ;)

Jag är i stugan nu, min mosters kille Berra har trådlöst internet här nu. Idag har jag och min kusin Lina spelat badminton, sedan har jag sovit och sovit, mådde inte så bra förut, hade ont i huvudet, men nu är det bättre. Lina och jag har badat och det var riktigt skönt, på slutet i alla fall, först kändes det riktigt kallt, men vi vande oss ju efter ett tag :) Var hemma igår, så började jag skriva på ett blogg inlägg om allt jag gjort sedan sist, tänkte ha lite bilder o så, men så fick jag skjuts som jag inte var beredd på att få förrän senare, fick skjuts med min Faster Barbro upp till Gimåfors.
Igår åkte jag hit till Leringen tlll dom här :)

Nu ska jag och Lina åka en sväng till stan, för vi har inge vettigare för oss. Vid såna här tillfällen brukar jag kunna få dåligt samvete för att vi åker onödigt, men jag behöver ju faktiskt leva ändå. Vi ska ha det såååååå kul, förhoppningsvis!

Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: