Samservice

Nu är jag på Samservice, Kristian skulle hit och prata med sin soc-dam :p Så jag passa på och låna datorn. :)
Vi var på Ica och handla förut, Älsklingen var så snäll när vi skulle gå, han bar fyra kassar och lämnade endast en lätt åt mig. ;) Min Ängel <3 Haha.

Jag har börjat plocka lite på rummet, så det kanske blir så att jag damsuger när jag kommer hem, det kommer kännas så härligt när jag har det gjort. :) Sedan får vi se om Jag och Kristian tar reda på lite tvätt, fast jag kanske gör det själv istället, så att han inte viker fel :p

Hejdå :)
Amanda

Tack :)

men jag stressar ändå, för endel tjatar:P

PUBLICERAT DEN 2009-07-14 KLOCKAN 12:36:31
BLOGG: http://amandasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: