Jag har varit i stan med Mamma

Jag har fått ett halsband av en snäll tant från stockholm, hon heter Mona och jag brukar prata med henne lite då och då. Jag fick ett sånt här halsband när jag fyllde år, det är i vitt guld och super fint, men så tappade jag det någon gång för några månader sedan och sen har jag inte hittat det, så jag fick ett nytt. :) Jag är så glad, det är så fint!

Idag är det Måndag och jag har haft en rolig dag med Mamma i Sundsvall. Vi har handlat en massa och jag känner mig så nöjd med dagen! :) Först så gick vi på ögat och hämtade ut Mammas nya glasögon och sedan så köpte jag två fina paraplyer för det regnade så mycket, ett till mamma med glasögon på och ett till mig själv med strössel på! :)

Min Mamma, hennes nya glasögon och våra nya fina paraplyn!

Vi har köpt en garderob till min lilla stuga i Gimåfors också har vi köpt ett fint litet avlastningbord som jag ska ha en gammal tvätt skål på. Det kommer nog bli jätte fint tror jag! :) Också har vi köpt ett vitrinskåp som jag ska trycka in i min lilla stuga :D Haha.

Jag köpte lite småprylar på Ikea också, två handdukar som var rutiga i grön, mörk blå och ljus blå, två muggar som jag tänkte använda och ha tandborstarna i och en tvålkoppp det ska jag ha i min lilla stuga.

Jag är säker på att det kommer bli jätte fint i min stuga! :D

Jag har köpt en ny väska, en exakt likadan som jag har, fast ny, en hel. Det är jag super nöjd med för jag tycker om den väskan så mycket, den är svart och stor och rymlig, min parfym med kartong eller eventuellt min telefon, och min lilla almanacka har som två egna fack, också är det en ficka med dragkedja innuti! :) På samma butik som jag köpte väskan köpte jag en regn poncho, för jag tycker dom verka så smart! ;)
Jag har även köpt en ny almanacka, en som räcker för halva 2009/2010, en liten jätte fin, svart med blommor på, att den gäller under just den perioden som den gör, tycker jag är extra bra, för då har jag den hela nians läsår. :)

Jag har så ont i benen, är helt slut. Kristian ska sova här, mys! <3

Go´kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: