Gräsklippar jag ;)

Idag vaknade jag vid elva. Åt jordgubbar med mjölk också några mackor till frukost. :)
Jag har klippt gräset idag. Det har varit jätte jobbigt och tungt. Gräsklipparen har slutat många gånger av sig själv för att det varit så tungt, men det är inte så konstigt med tanke på hur långt gräset faktiskt var. Aldrig att jag tänker låta det växa och bli så långt igen, nu ska jag klippa oftare. :)

Jag har sett på lite tv idag, såg på barnmorskorna norge som jag tycker är kul! :)

Pappa berättade tidigare idag att han skulle till stockholm, han har tydligen glömt berätta för mig att han skulle dit. Han ska till Monica, hennes son Sean bor i stockholm med sin tjej och Monica är där nu under sommaren.. Jag blir faktiskt lite besviken, visst det är kul att han far iväg och har roligt eller att dom har roligt, men jag då? Tillhör väll också familjen. Aja, Nu vill jag någonting framöver åka med Pappa och Kristian på en semester till Göteborg och gå på Liseberg, det skulle vara så kul. Men bara vi, i min dröm. :p Så blir det nog inte, men men, just nu är jag rätt så sur, lite i alla fall. :)
För det är inte första gången han far utan mig på något, utan att ens berätta i förväg typ.

Nu ska jag gå med Mamma på ica, vi ska handla till middagen som jag fått bestämma, det blir korvstroganoff med ris, som jag tycker är så grymt gott! Jag ska åka med Mamma och Olle till huset i Gimåfors, så det är där jag kommer att tillbringa helgen.


Trevlig Fredag på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: