Varit på sminkparty :)

Det var ganska kul på det där sminkpartyt som jag var på med Mamma. :) Fast jag tror inte riktigt att mitt ansikte behöver 7-8 st krämer om dagen, jag tror den mår bra som det är nu. Tvål i ögonen när jag haft smink och sedan typ vatten när jag duschar. :p Köpte ett läppbalsam och nå peeling till läpparna i alla fall, för jag tyckte att det blev så himla bra när vi fått testat det där läppbalsamet. :)

Nu ska jag titta runt på lite olika sidor och läsa lite bloggar och sedan ska jag nog gå och vara med Feliziah hos Tom en sväng, förhoppningsvis kommer jag i säng i tid inatt, men det finns risk att jag inte gör det när jag är med dom, tiden går så snabbt. :p HejåHå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: