Varit med Feliziah, ätit pizza och köpt godis :D

Feliziah och jag tog fyra blommor med fyra krukor som Toms köksfönster skulle få. :) Sedan gick vi på Vagabondo och köpte pizzor, så satt vi där och åt lite och sedan gick vi till Toms lägenhet, han var inte hemma så vi kunde ställa upp överaskningen fint. :) haha. Lyssnade på lite musik och sedan gick vi på Konsum för att Hejja på Agnez som åkt från Naggen för att köpa chips. :p haha! Jag blev godis sugen och de mesta godis påsarna innehöll gelantin men så hittade jag lite Dumle som jag köpte. Alla sorter ;)


Nu ska jag försöka få lös dumle klubban som fastnat på min tung peircing och sedan ska jag slå på en låt som jag nynnat på sedan jag gick från Konsum; Hon e flickan som gör allt för att göra mig lycklig, flickan som bara vill mig väl. Sedan ska jag hoppa in i duschen och göra mig mjuk om benen, eller först ska jag över på Ica och köpa raklödder. Nu ska jag dra, Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: