Trött och med Feliziah för ovanlighetens skull ;P

Idag på engelskan så spelade vi Bingo, jag fick bingo och fick en liten plopp! :D


På lunchen fick jag någon sorts hamburgare som inte smaka så bra till var det potatismos som smaka konstigt, efter lunchen mådde jag inte så super.. På So,n så fick vi pepparkakor och sedan så sa jag till fröken att jag inte mådde nå bra, känner mig faktiskt trött och vi har inget speciellt de sista timmarna.


Så gick jag hit hem till Tom. Ramlade två gånger på väg ner hit, Aj, slog höften och nu är jag blöt också..


Feliziah håller på och städar och tvättar just nu men strax ska vi nog se på film. :) Haha, Feliziah hittade nyss något gammalt och använt som tillhört en tjej i garderoben, stackaren! xD haha! Hejhej 8)

Såhär galen såg Feliziah ut när hon hittat trosorna, cool granen i bakgrunden :) 


Sedan var hon tvungen att skriva ett GAH-gud-vad-äckligt sms med massa ledsna gubbar xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: