Staden, go mat och julmys :)

Hejsan, när jag kom till stan vid fem så träffade jag Heidi, Feliziah och Agnez. :) Vi gick runt och titta i lite kläd affärer också var vi in på hemköp en sväng. Där köpte jag quorn färs som jag tänkt göra quornfärs sås på imorgon. :) Köpte även soja korvar och burgare som jag tänkte testa och se om jag gillar det. :) Imorgon ska jag även lämna in en lapp på skolan så att jag får nyttig vegetarisk mat, hoppas bara att dom kommer göra goda saker till mig. :) Vi gick och åt go´middag på kina restaurangen Blå kiosken, jag åt wokade nudlar med grönsaker i stark (!!!) sås. Det var jätte jätte gott, men starkt! :D

Just nu sitter jag hemma hos min kusin Lina. I hennes lägenhet som är julpyntad, också har vi en massa ljus tända, värsta mysigt! :) Jag känner mig sjuk igen, är förkyld nu, lite snorig också smakar inte saker likadant just nu. Riktigt tråkigt att vara sjuk hela tiden, men nu tänker jag inte vara hemma från skolan, för då hinner jag inte med mig. Så är det bara. :p

Nu ska jag poppa lite smörpopcorn och sedan ska vi se på tv och ha det trevligt! :D Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: