Rolig gårdag, mår som ett as idag

Hejsan, igår vart en partaj kväll! :) Hade riktigt trevligt, åkte bil hit och dit för jag aldrig kunde bestämma mig vart jag skulle, jag visste vart jag ville men det vart lite krångel men jag somna där jag ville i alla fall! :D En kille som jag åkte med var lite kul, han sa hela tiden; Det finns en regel i min bil.. haha. En rolig regel han sa var; Ingen drar skämt förutom jag. xD haha!

Idag mår jag inte så super bra, har ont i huvudet också är jag trött, somnade inte förrän vid halv sex. :p Nu sitter jag i stan hos min moster och morbror, ska strax äta julbord och sedan blir det julklapps utdelning. :) Ska nog sova här inatt.

Jag är väldigt ljus skygg idag.. Får ont i huvudet av att titta på datorn så nu ska jag gå och lägga mig på en soffa i ett mörkt rum! :) Hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: