Promenad och smsar med Filip om mackor xD

Det blev inge film tittning. Coffe smsade och fråga om jag ville följa med ut på en promenad, och visst ville jag det. :) Det blev mycket prat och vi gick runt runt i fränsta, men sedan blev det för kallt om min haka så jag gick hem. :)
Nu smsar jag med Filip som skrev att han sakna att vara med mig och fråga om jag kommer ihåg andra världskriget mackorna, och visst gör jag det. Filip skulle göra mackor till mig också var smöret hårt så det gick inge bra och smöra, mackorna såg i alla fall ut som dom varit med i andra världskriget. xD haha. Jag vill vara med Filip någon dag! :)

Nu ska jag borsta tänderna och fixa mig för natten och sedan vill jag se klart filmen, men blev ganska trött av promenaden så får se hur det går med det. :P Godnatt igen ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: