Partaj

Jag tycker att vi haft riktigt roligt ikväll :D Var ut en sväng förut med Feliziah, Lina oo och Mia, vi åkte en varuvagn nerför en backe, det var riktigt roligt! :D haha! Nu är jag inte så pigg, trött är bara förnamnet och huset är fullt med folk. xD Men dom ska väll dra strax. :)
Det känns riktigt bra att jag inte druckit något inatt, då hade jag inte orkat vara vaken nu. :) Imorgon kommer det massa roliga bilder, eller någon annan dag ;) hehe

Men nu ska jag titta till folket så dom inte hittar på nå tok, förut åt dom kakao och spydde över disken.. :p Jaja nu säger jag Godnatt för ikväll :)
Amanda

Hej!

Jag har lagt in ett inlägg om udda skor tex. skor som är som en bil. Jätte konstiga alltså! Kolla gärna in dem och skriv gärna vad du tycker du behöver inte om du inte vill såklart:)

Kraam!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

PUBLICERAT DEN 2009-12-06 KLOCKAN 10:04:46
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Suss

haha kundvagn är kung på fest, bakis idag?

PUBLICERAT DEN 2009-12-06 KLOCKAN 13:15:10
BLOGG: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: