Man kan ha kallt också kan man ha kallare och sedan kan man ha det som oss, kallast!


Burr, det är kallt här uppe i lägenheten nu. Har suttit vid facebook sedan sist men nu fryser jag och funderar på om jag ska ut på balkongen och ta en rök så kanske jag tycker att det är varmt när jag kommer in. :p Tretton grader står inomhus termometern på.. Fingrarna är iskalla, men det brukar dom vara i vanliga fall också. :p Det är faktiskt lite tråkigt när man inte har varm vatten, jag kan knappt aldrig tvätta händerna i varmvatten, inte för att jag gillar att tvätta händerna i varmvatten, men såhär vintertid kan det vara skönt.

Nä nu har jag klagat klart, ska ta och gå ut på balkongen en sväng och sedan hoppas jag att jag inte fastnar framför datorn, för jag vill bädda rent i sängen och sova för imorgon ska jag upp och packa. :) Burrrrr, Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: