Kul natt med Feliziah och fler :)

Igår hade jag riktigt roligt hos Tom, med Feliziah, Tom, Robin, Ola och Hasse också var Kristian där en sväng. Feliziah och jag hade jätte roligt åt varandra och åt alla kort som vi knäppte med hennes kamera. Kan inte lägga in några av dom bilderna nu eftersom att hon har sin kamera. :p Jag vart typ as trött under nattens gång men var för trött för att gå hem så la jag mig ner och vilade, somnade för natten där vi tre tiden, sedan vaknade jag imorse någon minut innan nio. Hade inte ställt något alarm eller något så det var ju bara tur att jag vakna, jag kom ju inte så jätte sent till skolan i alla fall. :)

Igår så berättade Feliziah om något och använde flitigt armarna för att visa något. :P haha :)


Ola, Robin och Feliziah ;D


Jag gillar lockigt hår ;D


Fan vilka påsar under ögonen jag har såg jag nu, men det bjuder jag på. Kan lätt bli så om man umgås med Feliziah och aldrig sover normalt! xD

Imorse så hade vi Lucia träning, det gick ganska bra, ska spela flöjt jag också på lucia framträdandet. xD Nu sitter jag hemma i Fränsta med Jennifer och väntar på att tiden ska gå, vid fem så ska vi träffa vattengympa-tanterna för sista gången den här terminen också ska vi äta smörgås tårta. :) HejHej 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: