Julafton :)

Hejsan och God jul på er! :)
Igår kväll så åkte jag till Pappa. Pappa sov och Monica gick och la sig direkt, då klädde jag granen, men vi har ingen julslinga så den fick bli lite annorlunda, vi hade även en massa olika färger på glittret så det fick bli som det blev, och det blev det, och det blev ganska bra ändå! :p


Jag kom inte i säng förrän vid tre, för granen tog så lång tid att klä, jag skulle göra nya tråd hängen på varenda julgranskula också har han en plast gran så man behöver vika ut varenda gren om man vill att det ska se normalt ut, det tog sin lilla tid, också blev det alldeles barrigt på golvet så fick jag dammsuga lite också. :P

Idag vakna jag vid tolv, låg och drog mig ett bra tag och sedan ringde Mamma och fråga när jag tänkte komma. När jag vakna kände jag verkligen att det var jätte skönt i min säng, låg på ett duntäcke utan påslakan, sedan hade jag två täcken uppe på mig. :) Pappa hade femton grader i huset när jag gick och la mig.. :P

Nu har jag åkt till Mamma i Fränsta, hon håller på att griljera en kålrot åt mig, det ska tydligen vara ett bra och gott alternativ till julskinka, jag tycker det luktar som korvgryta jag. :p haha! Men det är ju lite roligt för det är dom som hittat receptet på det på internet och dom har verkligen tänkt på mig och hjälpt mig med min mat! :D

Nu ska jag gå ner och duscha och sedan fixa mig i ordning. Återkommer säkert till kvällen :)
God Jul på er! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: