Igår var jag med Feliziah och klädde julgranen :)

Hejsan igår så hade jag ännu en rolig dag på skolan, på morgonen hade vi massage, det var jätte härligt att få massage, men lite jobbigt för jag blev så himla trött. :) Efter massagen så hade jag rim stuga, det var sådär, gick inte så jätte bra för mig att rimma. :P Efter rim stugan var det lunch, det var friterad(tror jag) fisk med potatis, go´sås och rivna morötter, jag åt som en häst, eller som vanligt, för första gången på några dagar. :D

Efter lunchen och tre timmar framåt så hade vi Lucia träning, vi provade linnen också testade vi med sången och gången. :P

Vid fyra hade jag vatten gympa och det var värsta trevligt igår, det var sista gången för i år. Anna hade julmusik igår också hade hon ställt upp fullt med värmeljus kring bassängen, det var mysigt! :D

När jag gick från vatten gympan ringde jag Feliziah och bestämde att hon skulle följa med mig hem, gick och mötte henne och sedan traskade vi vidare hem till mig. :) Åt middag och sedan klädde vi julgranen, alla har ju sagt att granen var sååå fin och sånt, men igår märkte Feliziah och jag att den inte var så perfekt. :p Granen var riktigt sned och när vi satte ut julgranskulor så kändes det liksom som att här vill jag hänga en kula, men här finns det ingen kvisst. Men det blev skapligt fint ändå, jag älskar sånt här ljusnät som jag har hätt på granen, med det blir allting fint tycker jag! ;)
Min gran med Feliziah som täcker över en av dom viktigaste kvistarna som inte finns. :p I mörker :)


Och med lampan tänd :)


En av mina häftigaste julgrans kulor, som jag är riktigt rädd om :)


Min häftiga, halvsnygga spegel. Glittret tog slut :p


Sängen har nu fått glitter och snö-nåt :P


Feliziah satt vid min dator också satt hon och försökte använda den lilla super häftiga natt lampan som mus, det gick inte vidare bra. :p hahaha!


Vid åtta så gick jag och Feliziah till Tom, så köpte vi med oss en pizza när vi gick förbi pizzerian. Pizzan som vi köpte var jätte god! Det var en pizza med tacosås, jalapenos, fefferonis och vitlöks dressing, mumsilimums och starkt! :)
Feliziah testade en ny frisyr när vi satt och vänta på pizzan, några-år-tillbaka-i-tiden/pippi-långstrump tror jag den hette :p haha :)


Hos Tom tittade vi på lite roliga klipp på youtube också prata vi om roliga saker, jag blev riktigt riktigt sugen på att åka utomlands! :) Innan jag gick lockade Feliziah håret på mig, det tog en timme ungefär, det kändes som jag skulle somna sittandes på stolen ibland, men det blev fint! :)

Innan jag lockat håret


Och efter :D


Nu är det en ny dag, nämligen onsdag och nu ska jag åka iväg i racerfart till skolan så att jag inte missar samlingen! HejHej 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: