Har varit i Birsta och hos Madde på middag :)

Hejsan, idag lät Emma mig sova lääänge. Hörde Tilde prata med mig och sedan kom Emma och sa; Låt Maria sova. :) Vaknade vid tolv tiden och såg att jag hade massa missade samtal, sånt tycker jag är kul. :) Ringde upp Pappa som var i stan och ville hämta mig nästan direkt. Så klev jag upp, fixade mig och sedan kom Pappa och hämtade mig. Så for vi till en grosist för Pappa skulle hämta julkorgar, jag hittade även en fin spegel som var i marin/mås/fisk/vitt och blått stuk som jag ska få i julklapp! :D

Efter att vi lastat in hur mycket julkorgar som helst i bilen så åkte vi till Birsta och gick på Willys och coop. :) Köpte en sallad till frukost och sedan åkte vi hem. Så proppfullt med folk som det var i Birsta idag när jag var där har det nog aldrig varit tidigare, inte när jag varit där i alla fall. :P

När jag kom hem så la jag lite saker under min julgran sedan hoppade jag in i duschen. När jag fixat mig så åkte jag till Madde, hon hade middag för hon har fyllt 18år! Vi åt Tacos och såg på filmen Happy Feet som gick på tv,n. :) Sedan åkte Heidi till stan och Feliziah åkte också, så sjöng Agnez och Sara lite singstar. Kände att jag ville hem för att sova hemma inatt, så ringde jag Olle som kom och hämtade mig. :)

Nu sitter jag hemma i Fränsta, ska titta om det är nå roligt eller mindre roligt som jag missat på facebook, har inte varit in dit på över två dagar!! haha. Sedan ska jag gå ner och sätta mig vid min dator och msn, och hoppas på att det finns någon rolig som vill prata med mig. :)

HejHopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: