Haft så roligt sååå ;D

I Lördags så drog jag ju till Feliziah och Tom, det är något jag verkligen inte ångra! :D Har haft jätte kul, partajat lite med Feliziah, Tom, André, Ola, Kristian, Robin, Putte och Robert och haft det mysigt! :) Igår Söndag så var jag inte så pigg när jag vaknat efter fem-sex timmars sömn. :p Ringde Mamma och fråga om hon ville bjuda på pizza, så fick vi gå och hämta pengar och sedan gick vi och köpte pizza. :) Var hos Tom hela dagen förutom en sväng när vi åka till Ljunga och köpte saft. :)

Feliziah med fin mössan och Robin. :)


André och Tom :)


När Feliziah och Jag gick och köpte pizza var det mycket snöö :p


Vi har ätit massa popcorn, det kallas smör popcorn när det rinner ur påsen! :P haha


Toms snygga toffel ankan ville också äta popcorn :p haha


Vi var ut en sväng och mötta folk :D Feliziah med två fina mössor :)


Tom och Ola hade roligt åt någonting tror jag :p


André var lite trött tror jag :p


Igår kväll så åt vi upp pizza resterna, så öppna Feliziah pizza kartongen och pratar med den bredvid och säger; Är det här din pizza? Ola; Men oj va gott ge mig en bit och Feliziah stänger kartongen börjar skratta och säger; Oj nej jag trodde det var Tom, haha! :P

Inatt somna jag rätt så tidigt, vid ett-två tiden. Robert satt och berätta nå "jätte spännande" som vanligt och jag kände hur ögonlocken blev tunga. Vaknade vid tio imorse av ringklockan.. Då kom Kristian och Putte och frös.. :p Släppte in dom, sa tyst tyst tyst väck inte Feliziah och Tom. Tyst tyst tyst. Lyssna på lite låg musik och sedan somnade jag och sov några timmar till. Sov natten innans sömn också. :p Sedan vaknade jag igen vid ett, så kom det mer folk och sedan drog Tom till ånge och vårdcentralen och han var lite less när han drog så städade jag åt dom. :) Ställde disken på diskbänken, sköljde ur massa skit, samla ihop pant och gick ut med massa sopor. Sedan gick Kristian och pantade och köpte toalettpapper, chips och mjölk till Ola för pengarna. :)

Nu är klockan sex, har varit hem och ätit middag/lunch/frukost, våfflor med sirap, grädde och glass, så mumsigt så. Men nu vill Mamma ha datorn så jag ska packa lite kläder och sedan dra tillbaks till Feliziah och Tom! :D HejHopp 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: