GNY :P

Jag skriver det nu innan jag börjar fyllna till ;) Gott nytt år! :D

Vi skålar för våra vänner, vi skålar för dom vi känner,
och dom som vi inte känner dom skiter vi i!

Jag tror att jag hållit mitt nyårslöfte ganska bra, eller det är inget löfte som jag lovat mig själv men det är som en sak jag bestämde där vid nyår, att jag aldrig skulle bli lika askalas som jag var på förra nyårsafton, och att jag aldrig skulle behöva må lika dåligt som jag mådde dagen efter!

Inatt eller imorgon bitti lär det ju bli, innan jag går och lägger mig i alla fall så ska jag trycka i mig djungelvrål och hoppas på att jag inte bli bakis om jag kommer ihåg det vill säga, jag tror helhjärtat på att det funkar! Ett tips till er andra som kanske råkar ta ett eller tio glas för mycket inatt. ;P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: