Somnade på en soffa, bakat lite lusse bullar :)

Igår tog jag det bara lugnt hos Feliziah och Tom :) Robin och Ola var också där, vi hade lite kul! :) Såg på lite olika youtube klipp och såg killarnas försök till att göra häftiga kort trick. xD Jag lyckades somna på Toms soffa inatt igen. :p Somnade nog ganska tidigt, för vid ett hade jag fått ett sms som jag inte såg förrän imorse. :p Jag ville ju inte sova där egentligen.. :/

Vaknade vid halv åtta imorse, innan jag tittat på klockan tänkte jag att det är natt och att jag kan gå hem och lägga mig, så tittade jag mig omkring lite och sedan gick jag hem. Mamma var vaken när jag kom hem men vi bestämde oss för att gå och lägga oss en stund. Så kom Mamma ner vid tolv igen och skrek att degen håller på att gå åt helvete, och jag i min nyvakna dimma tänkte att jaha det var ju tråkigt, undra vad hon vill att jag ska göra. Så funderade jag och funderade och sedan kom jag på att hon nog ville att jag skulle baka ut bullarna. :p Så jag klev upp och bakade massa lussebullar! :)

Nu ska jag vänta på att bullarna ska svalna så att jag kan få lite frukost. :) haha! HejHej 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: