Pengar, Värsta vattengympan och en ROLIG skolgrej :)

Idag så tänkte jag ge min kompis Lina ooo en cigg på skolan, men så sa hon att hon kunde köpa några, jo visst det är lugnt, tänkte jag. Så fråga jag hur mycket dom som skulle ha ville betala, fick svaret tio kronor, då tänkte jag för två stycken men så sa killen tio kronor styck, jo visst sa jag! ;D haha. Fem stycken = femtio kronor. Just nu skrattar jag åt det, men det får inte börja viskas i korridorerna så lärarna hör det, för jag har ju inte börjat röka!! Bara någon om dagen, fan fan fan. Jag har bara varit ett litet nervsammanbrott de senaste veckorna, vi skyller på det. Jag tänker inte börja på riktigt igen!

På eftermiddagen så satt Joel och jag och skrev lappar och planerade några idrotts aktiviteter, hoppreps lekar och andra lekar, för vi ska några onsdagar framöver ha några gympa pass med några från ettan och tvåan, dom där små söta barnen. :p Vi ska ha det för att få högsta betyg i idrott, så ska vi köra två gånger innan jul och sedan sju gången efter jul. :)

På vattengympan idag så hade vi en tjej som vi aldrig haft tidigare, jag har aldrig sett henne i alla fall. Det var jätte roligt, hon var värsta kul! Vi har några korvar som vi använder till vissa övningar och när vi hoppa i bassängen så sa hon att vi skulle ta en körv var så vi hade en i närheten av oss, hon sa körv körv körv och att många tjejer gillar körv. Haha. Hela tiden när vi körde passen så sa hon Hejja tjejer och en massa positivt, hon skämta även till det och var riktigt kul ibland, som till ena tanten som är så gammal så hon knappt kan röra sig sa hon ibland, andas du fortfarande Ulla och sånt där. :p När vi hade en övning så vi skulle ha benen ihop och hoppa jämn fota så sa hon till Nathalie; Nu får du ha benen stängt för ovanlighetens skull, och sen hade vi grod övningen också höll hon på att byta så man skulle ha händerna utanför och innanför benen och sedan stod jag och hoppa fel så formade hon händerna som att hon skulle viska och sa grodan. :p Vi hade även värsta roliga musiken till så det var inte helt fel. Men allt kan inte vara bra, fick ont i huvudet under passets gång, men nu är huvudvärken borta. :) Gympa passet var ju riktigt kul, men det var även så att det kändes att man levde, efter åtta minuter när vi haft uppvärmning så var det flåsigt och både magmusklerna och vadmusklerna gjorde sig påmind om att dom finns. :p haha!

Nu sitter jag hemma i Fränsta, idag mår jag bra, för idag så var min lärare som jag trodde att det skulle växa ut jävuls horn på huvudet igår, snäll! :) Jag känner mig nöjd för att jag äntligen fått något gjort. :p Idag ska jag bara göra en hemkunskaps uppgift om en läghenhet med möbler också ska jag klippa och klistra in och färglägga den lite fint. :) Och den uppgiften tycker jag bara är rolig och den gör jag fast läraren sa; Men du behöver inte göra den egentligen, du kommer ju få MVG ändå, men gör den om du vill. Nu ska jag strax börja fortsätta med den. :p Hejdå 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: