Choklad boll och bög bild :D

Igår fick jag tillbaka mitt hemprov om andra världskriget, det var roligt, jag fick MVG. Men så hade inte läraren skrivit någon kommentar så sa jag det, då berättade hon att hon inte gjort det på någons men på att dom andra så hade hon gjort muffins, så sa jag typ jaha va tråkigt då, så sa hon ville du också ha en muffins? Så sa jag ja, då sa hon att hon inte hade någon muffins också gav hon mig en choklad boll, så sa jag; men jag trodde du ritat, då sa hon att det hade hon också, men jag fick en choklad boll ändå! :) haha


För några dagar sedan så kom jag på att jag skulle förklara för den nya tjejen Alexandra i klassen vad bög betydde, eftersom att Nathalie använder det ordet ganska ofta, hon är typ bögälskare eller hon pratar om bögar ganska ofta också tycker hon att det är häftigt med bögar, det tycker jag är coolt att hon tycker! :) I alla fall så satt vi i matsalen så jag tog det jag hade, en servett och en blyerts penna också ritade jag två streck gubbar med snoppar och bollar och sedan ritade jag ett hjärta emellan dom, också skrev jag BÖG också när jag visade den så sa jag bög så hon skulle förstå :) hehe, Alexandra skratta när hon såg vad jag ritat mellan benen på gubbarna och Nathalie tyckte att den var så snygg så hon tog hem den och spara den. ;) haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: