Åtta sorters kakor och klippt mig :)

Det blev inte så jag gick till Feliziah och Tom tidigare idag, fastnade framför datorn, sedan gick jag på Erikshjälpen och köpte två vin glas, till mig och Feliziah, köpte även en liten fin mugg. :)


Sedan gick jag och hälsade på Mary, Arne och Anders. Där bjöds det på åtta(!!) sorters kakor, gott var det med bullar! :)

Har varit hos frisören och klippt mig, hon tvätta håret på mig också så nu luktar det såå gott! :D Det var så härligt att få håret tvättat och hårbotten masserad. Började prata om lockar så fråga hon om jag ville att hon skulle testa göra lockar med platt tången, så gjorde hon det, så nu har jag lockigt hår också! :D Det är fint bak :p
Bild kommer senare, har skjuts om jag åker nu. :P

Nu ska jag äntligen umgås med mina fina vänner igen, ska åka iväg till Feliziah och Tom. :) haha. Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: