<3

Jag sa att det var över, för jag trodde det, men jag ångra mig rätt så snabbt, vill du vara med mig så vill jag vara med dig. Det vill jag verkligen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag gillar dig men vill inte göra det om du ska vara ett jävla as lite nu och då! Strunta i mig i flera dagar, ignornera, göra mig glad och sedan besviken. Säg som du tycker och vad du vill istället för att jag ska behöva bli så förvirrad, om du ens vet något! Jag önskar att jag var starkare, men samtidigt inte.

Det är tråkigt att det inte verkar finnas nånting att göra.
Jenny

Ja men det lät faktiskt som en väldigt bra medicin :)

PUBLICERAT DEN 2009-12-13 KLOCKAN 22:39:38
BLOGG: http://jennza.blogg.se/
Jenny

Ja men eller hur:) Jag tror nog alla blivit lite tokiga pga den karaktären han spelar:) Haha jo jag har mina aningar att hon vill det, men jag tyckte det lät lite hårt, haha :)Vi kan inte mobba Edward så mycket :)

PUBLICERAT DEN 2009-12-13 KLOCKAN 23:09:41
BLOGG: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: