Film kväll, ånge och hundträff.

Jag har varit hundvakt sedan i Torsdags eftersom att Mamma och Olle varit i stockholm. :)


I Fredags så hade jag film kväll hemma hos Pappa. Det var jag, Elisabet, Nathalie, Jennifer, Madde och Sara. Vi såg på en komedi "Morgan Pålsson" och en skräckis som hette "Storm warning". Jag tycker att Morgan Pålsson filmen är rolig och ingen av dom jag var med hade sett den så då kände jag mig bra sugen på att visa hur kul den är. :) Haha.
Nathalie, Jennifer och Elisabet.


Jag och mitt hår för några dagar sedan efter att Mamma suttit och killat mig i håret med hjälp av min "visp" (orgasmatron)

HAHA jag ser lite kul ut men det gör väll alla ibland. :p

Detta är mitt hår efter två timmar hos frisören :)


Igår Lördag så vaknade jag vid ett, hade sovit i över tolv timmar av någon konstig anledning. :p Var ut med Vigg några gånger och sedan vid fem så gick jag in mot Fränsta. Skulle åka halv sex tåget, men det var inställt och ersatt med buss, fast det gick bra ändå. Men jag tycker att det är bra härligare att åka tåg. :) 

Var i Ånge med Kristian och en massa annat folk. :p Hade ganska kul. Fast sedan vart det lite tjafs så då gick jag och var med Heidi ett tag och pratade skit. Vi gick och åt friterad banan med glass på thai restaurangen i Ånge. Riktigt mumsigt och nyttigt. :p Haha :)

Var och hälsade på Agnez och Feliziah och sedan gick jag och var med Kristian och vi hade det bara bäst hela kvällen. Det kan vara bra att bråka ibland tror jag, fast inte så som vi bråkade, men då blir man liksom snällare för ett tag, typ. :) Mysig kväll hur som helst. Åkte hem till Kristian i Ljunga vid två tiden. :p Men det kändes bra att få sova där även fast det vart sent, hellre det än i Ånge. :)

Idag Söndag har jag vaknat flera gånger tidigast vid åtta, men vi klev inte upp förrän vid tolv.
Fick dåligt samvete eftersom att Vigg varit ensam jätte länge, men så ringde jag mamma som sa att jag inte behövde ha dåligt samvete, så kom hon på att jag kunde ringa faster och be henne skjutsa hem mig, så då gjorde jag det. :) Har varit ute med Vigg flera gånger som kompensation. :p

Jag och Vigg träffade Joel och hans hund. Det var kul, vi tänkte försöka få hundarna att bli lite kompisar eftersom att dom ska åka i samma bil när vi ska gå hund kurs på skoltid på tisdags eftermiddagarna. :) Det gick sådär, kom på att Joels hund troligtvis är bög och Vigg är homofob. Tills Vigg var den som verkade upphetsad, Haha, kul var det i alla fall. Joels huns bajsade och Joel ba; Youä va är det för färg. Haha :p

Sedan gick vi till min gräsmatta och hundarna fick posera :) Hehe Det gick faktiskt ganska bra på slutet, hundarna viftade på svansarna, och morrade.. Aja nu ska ni få se på bilderna :)

Joel och hans hund, dumma jag kommer inte ihåg namnet. :p


Vigg

Joels skälliga hund. :p

Gräset är högt, för jag har varit så jävla lat. :p

Pappa kom hem förut, tur var väll det för annars hade jag väll inte orkat göra någon middag. :p Det blev kåldolmar (heter det så?) potatis och nygjord lingonsylt :)

Sitter i Fränsta nu, har duschat och nördat, men nu ska Jag åka hem till Pappa och sova. Imorgon är det skola :)

Go´natt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: